ROŽNOV p. R. – Přestože se už takřka tři roky mluví o rekonstrukci rožnovského vlakového nádraží v roce 2019, avizovaný termín se s největší pravděpodobností nakonec nestihne.
Ve Valmezu se taky jen slibuje a kde nic tu nic! Neustále sem jezdí dementi na obědy, na pokec, Stržínek je neustále hostí a výsledek žádný…
Jako nyní.
Přitom se oprava slibovala velkolepě i ve Zpravodaji města! Zasralo se tím několik stran? Stržínek trpí demencí, ztrátou paměti?!
Takže pane Stržínku, proč jen LŽETE A SLIBUJETE?!
Nikdo nepřinutí motoristy,aby chodili pěšky,nebo lokálkou,která vede z nádraží do nádraží.Potřeba dalších pruhů silnice,je už dnes tak zřejmá,že ten projekt musí už někde,na zodpovědném úřadě,ležet na stole.
Rychlý pruh,který bude vyhrazen pro tranzit z R.p.R. do V.M.,bez odbočování do okolních vesnic,bude součástí řešení.Hloupé názory,že kolejová doprava mezi Rožnovem a Valmezem má perspektivu,zní asi tak,jako by architekti urbanisté,chtěli místo „věžákových“ objektů bydlení a služeb,budovat po celé ČR kopie Valašského muzea v přírodě.
Milí dopravní inženýři, i kdyby tam těch pruhů bylo 8, tak čas přemístění z RpR do Val. Mezu a opačně to zkrátí nepatrně, pokud vůbec. Leda že by se z toho stala dálnice a zvedla by se nejvyšší povolená rychlost v obcích z 50 na 80, což je naprostá utopie. Jinak by to byly vyhozené penize z okna, za které by se dalo postavit 5 domovů pro seniory.
tak se dočkáme místní daňové povinnosti na provoz lokálky.Dopravní kolaps bez čtyř silničních pruhů,je neodvratný.Nevěřím,že je tak hloupý,že by to nevěděl.Spíše si myslím,že se na to těší.
Pane,sdílení je mýtus.Domácnosti disponují už více,jak jedním autem.Za prvé.Za druhé,jak říká pan Hradil,budoucnost je v motorech na metan,či elektřinu.A to i u motorů těžkých mašin.Za třetí,naštěstí to nebudete vy,kdo o bytí,či nebytí kolejí rozhodne.A za čtvrté,cena ropy a plynu je stále nízká,což zatím brzdí rozvoj prodeje aut na tzv.altern.paliva.Před 130 lety jsme začali jezdit auty.S ohledem na rozvoj techniky a technologií,je to mrknutí okem.Vy,ani já nevíme,jak bude svět za dalších 130 let vypadat.Ale co vím bezpečně,že nebude možno dlouze diskutovat o nesmyslech.Čas bude mít cenu zlata a rychlost přepravy osob a zboží nebude limitován obhájci prázdných,pomalých lokálek.S tím se smiřte.
Milí dopravní inženýři, i kdyby tam těch pruhů bylo 8, tak čas přemístění z RpR do Val. Mezu a opačně to zkrátí nepatrně, pokud vůbec. Leda že by se z toho stala dálnice a zvedla by se nejvyšší povolená rychlost v obcích z 50 na 80, což je naprostá utopie. Jinak by to byly vyhozené penize z okna, za které by se dalo postavit 5 domovů pro seniory.
Já navrhuji obnovit neuskutečněné spojení RpR s Žilinou (první návrh i rámcový jízdní řád padl již v roce 1999 někdy v zimě kolem zavíračky U Šotka) pomocí tunelu, který by ústil před Bytčou. S pojízdným výčepem, kadeřnickým salónem a zdvojenými hajzlíky. Především pak v pátek, sobotu, neděli a úterý. Jinak na mávnutí, až bude lidí aspoň přiměřený počet, hvízdnout a zasunout. Nádraží bych nechal tak jak je, ať si chátrá jako staré hrady, taky pak budou časem obdivována davy a chuligány.
Tomáš Hradil
13.2.2017
Dovoluji si využít tento odkaz k vyvolání diskuze na téma samotné existence vlakového spojení mezi Rožnovem a Valašským Meziříčím…
Vzhledem k tomu, že jsou již dostupné autobusy s pohonem na plyn, s takřka nulovými emisemi, nastal podle mého názoru čas na diskuzi o uzavření vlakového spojení mezi uvedenými městy. V blízké budoucnosti budou navíc dostupné autobusy s elektrickým pohonem. Blokace pozemků stávající tratí je podle mého názoru již neudržitelná. Rekonstrukce nádraží v Rožnově absolutně nesmyslná. Já osobně jsem zastáncem zrušení vlakové tratě, jako ekonomicky neodůvodněné a navrhuji využití pozemku k rozšíření stávající silnice na 4 proudovou komunikaci s doplněním kyvadlové autobusové dopravy. Pro příznivce strany Zelených uvádím, že je možné tuto dopravu osadit ekologicky příznivými autobusy, viz. výše. Jaké jsou vaše názory? V těch vlacích skoro nikdo nejezdí…a pokud budou moci využít autobus, nebudou váhat!!! Je to jen o ceně jízdného
Určitě narušit.
1. Neexistuje analýza využíváni vlak. spojení v sočasnosti.
2. I kdyby ekonomická využitelnost NYNÍ zrovna nevyšla, naznačí to, že v budoucnu se situace nezmění.
3. Mohlo by to dopadnout, jako rušení školek.
4. Nejedná se jen o osobní dopravu.Kdyby se měly vyvážet ty stovky kládovek (měsíčně) naložených dřevem po silnici, tak nevím, jak by se to obyvatelům nejen Rožnova libilo.
5. Doprava po kolejich je dopravou budoucnosti.
6.Kdyby nejezdil v každém osobním autě jen 1člověk, tak je počet aut na silnicích zlomkový a silnice budou poloprázdné.
Tož tak to vidim já.
Očekával bych od zeleného mozku názor,že je třeba surovou kulatinu nevyvážet,ale zpracovat v místě alespoň na polotovar.Vy chcete dál převážet nezhodnocenou hmotu.Co vás to proboha Bursík a biomasa učí !!
Pane,neblbněte,rožnovka rozhodně nebude lítat 300km/hod.Bude se prázdná plazit jako dosud do doby,než se najde politická síla,která řekne,dotacím,dost !!!
Vybudujme perspektivní,moderní silniční trasu,která může,budeme li chtít,být setsakra EKO.
abych Vás trochu pobavil,tak ve vlaku,který měl na přejezdu u Tesly nehodu s automobilem,jelo 9, slovy devět lidí.Nikdo nebyl zraněn.O problému zbytečných kolejí mezi Rožnovem a Valmezem už zde diskuze běžela.Militantní zelení a ti,co mají kolejovou obsesi,zuřivě rožnovku bránili.Pokud máme radnici,která za miliony slaví neexistující výročí založení Rožnova,pokud nám pan Kučera,co má techtle mechtle s paní Vašinovou sděluje,že oni na radnici chystají investiční plán na 10 let,kde jako č.1. kraluje nemožný Holišův barák na výrobu kultury. a nikoho na radnici nezajímá zavřený Spolák,neočekávejte,věcnou,netendenční debatu..
Spolák je skutečně jediným navýsost společenským objektem Rožnova.To proto,že léty,historií,architekturou a místem kde je, získal to,co Holišův pomník u fabriky nikdy mít nebude,totiž génia loci. Neočekávejte,že tito pánové,za kterými je už hromada ostudy,nejnovější Kučerova avantýra s paní Vašinovou, mají schopnost pochopit,o co Vám a nejen Vám,jde.Je mi líto.
Hážete perly sviním.
Pane Hradil, víte já tím vlakem jezdím každý den a z okna vidím každý den, jak jedete autem a minutu za vámi jede druhým autem vaše manželka do stené práce.Tak co tu tlacháte o elektrických autobusech. Některé vlakové spoje jsou plné pracujících obyčejných lidí s příjmem 10000,- a to nemluvím o turistech. A s tou čtyřproudou silnicí, budete se muset spojit s Babišem a Ťokem,oni ji s vámi za 258 let postaví. Nechte si ty báchorky pro svoji ženu jak pojedete tím elektrickým autobus po čtyřproudé silnici.
Vy jste nepochopil,pan Hradil bude jezdit čím chce a tak,jak bude potřebovat,i jeho žena.V ekoautobusech budete jezdit vy.Prostě proto,že budete zaměstnanec,jako mnoho jiných,co budete mít předepsanou pracovní dobu.Asi tak.
když si ukrajinec vydělá 24 000 čistého,dnes v ČT,tak mi laskavě sdělte,co ti desetitisícoví proletáři dělají,nebo mám tomu rozumět tak,že to máte v USD?
Každý,kdo přemýšlí v horizontu alespoň padesáti let,tak ví,že ta situace na trase Valmez Rožnov je neudržitelná.Jako vždy,přizdisráčství,které se začne řešit,až doprava zkolabuje.Kdepak máme rožnovské radniční soudruhy,….mělo by se,….
Ve Valmezu se taky jen slibuje a kde nic tu nic! Neustále sem jezdí dementi na obědy, na pokec, Stržínek je neustále hostí a výsledek žádný…
Jako nyní.
Přitom se oprava slibovala velkolepě i ve Zpravodaji města! Zasralo se tím několik stran? Stržínek trpí demencí, ztrátou paměti?!
Takže pane Stržínku, proč jen LŽETE A SLIBUJETE?!
prachy prý nejsou problém,jen ta unda šilerová chce vyházet deset procent úředníků,prý nemá čím platit přebujelou úřednickou hrůzu
Nikdo nepřinutí motoristy,aby chodili pěšky,nebo lokálkou,která vede z nádraží do nádraží.Potřeba dalších pruhů silnice,je už dnes tak zřejmá,že ten projekt musí už někde,na zodpovědném úřadě,ležet na stole.
Rychlý pruh,který bude vyhrazen pro tranzit z R.p.R. do V.M.,bez odbočování do okolních vesnic,bude součástí řešení.Hloupé názory,že kolejová doprava mezi Rožnovem a Valmezem má perspektivu,zní asi tak,jako by architekti urbanisté,chtěli místo „věžákových“ objektů bydlení a služeb,budovat po celé ČR kopie Valašského muzea v přírodě.
Milí dopravní inženýři, i kdyby tam těch pruhů bylo 8, tak čas přemístění z RpR do Val. Mezu a opačně to zkrátí nepatrně, pokud vůbec. Leda že by se z toho stala dálnice a zvedla by se nejvyšší povolená rychlost v obcích z 50 na 80, což je naprostá utopie. Jinak by to byly vyhozené penize z okna, za které by se dalo postavit 5 domovů pro seniory.
Celý ten záměr s čtyřmi pruhy komunikace má v sobě i prvek finanční úspory.Čím dříve se ten záměr zrealizuje,tím bude pro nás všechny,levnější.
tak se dočkáme místní daňové povinnosti na provoz lokálky.Dopravní kolaps bez čtyř silničních pruhů,je neodvratný.Nevěřím,že je tak hloupý,že by to nevěděl.Spíše si myslím,že se na to těší.
Nebylo by lepší udelat tech pruhů rovnou 8 ?? Sdílení vam neco říká??? To je budoucnost, ne v každém autě 1 člověk.
Pane,sdílení je mýtus.Domácnosti disponují už více,jak jedním autem.Za prvé.Za druhé,jak říká pan Hradil,budoucnost je v motorech na metan,či elektřinu.A to i u motorů těžkých mašin.Za třetí,naštěstí to nebudete vy,kdo o bytí,či nebytí kolejí rozhodne.A za čtvrté,cena ropy a plynu je stále nízká,což zatím brzdí rozvoj prodeje aut na tzv.altern.paliva.Před 130 lety jsme začali jezdit auty.S ohledem na rozvoj techniky a technologií,je to mrknutí okem.Vy,ani já nevíme,jak bude svět za dalších 130 let vypadat.Ale co vím bezpečně,že nebude možno dlouze diskutovat o nesmyslech.Čas bude mít cenu zlata a rychlost přepravy osob a zboží nebude limitován obhájci prázdných,pomalých lokálek.S tím se smiřte.
Milí dopravní inženýři, i kdyby tam těch pruhů bylo 8, tak čas přemístění z RpR do Val. Mezu a opačně to zkrátí nepatrně, pokud vůbec. Leda že by se z toho stala dálnice a zvedla by se nejvyšší povolená rychlost v obcích z 50 na 80, což je naprostá utopie. Jinak by to byly vyhozené penize z okna, za které by se dalo postavit 5 domovů pro seniory.
tolik peněz vašut nemá,abych si ho pustil do auta.
Já navrhuji obnovit neuskutečněné spojení RpR s Žilinou (první návrh i rámcový jízdní řád padl již v roce 1999 někdy v zimě kolem zavíračky U Šotka) pomocí tunelu, který by ústil před Bytčou. S pojízdným výčepem, kadeřnickým salónem a zdvojenými hajzlíky. Především pak v pátek, sobotu, neděli a úterý. Jinak na mávnutí, až bude lidí aspoň přiměřený počet, hvízdnout a zasunout. Nádraží bych nechal tak jak je, ať si chátrá jako staré hrady, taky pak budou časem obdivována davy a chuligány.
Ano, také konstruktivní návrh
Tomáš Hradil
13.2.2017
Dovoluji si využít tento odkaz k vyvolání diskuze na téma samotné existence vlakového spojení mezi Rožnovem a Valašským Meziříčím…
Vzhledem k tomu, že jsou již dostupné autobusy s pohonem na plyn, s takřka nulovými emisemi, nastal podle mého názoru čas na diskuzi o uzavření vlakového spojení mezi uvedenými městy. V blízké budoucnosti budou navíc dostupné autobusy s elektrickým pohonem. Blokace pozemků stávající tratí je podle mého názoru již neudržitelná. Rekonstrukce nádraží v Rožnově absolutně nesmyslná. Já osobně jsem zastáncem zrušení vlakové tratě, jako ekonomicky neodůvodněné a navrhuji využití pozemku k rozšíření stávající silnice na 4 proudovou komunikaci s doplněním kyvadlové autobusové dopravy. Pro příznivce strany Zelených uvádím, že je možné tuto dopravu osadit ekologicky příznivými autobusy, viz. výše. Jaké jsou vaše názory? V těch vlacích skoro nikdo nejezdí…a pokud budou moci využít autobus, nebudou váhat!!! Je to jen o ceně jízdného
Určitě narušit.
1. Neexistuje analýza využíváni vlak. spojení v sočasnosti.
2. I kdyby ekonomická využitelnost NYNÍ zrovna nevyšla, naznačí to, že v budoucnu se situace nezmění.
3. Mohlo by to dopadnout, jako rušení školek.
4. Nejedná se jen o osobní dopravu.Kdyby se měly vyvážet ty stovky kládovek (měsíčně) naložených dřevem po silnici, tak nevím, jak by se to obyvatelům nejen Rožnova libilo.
5. Doprava po kolejich je dopravou budoucnosti.
6.Kdyby nejezdil v každém osobním autě jen 1člověk, tak je počet aut na silnicích zlomkový a silnice budou poloprázdné.
Tož tak to vidim já.
Očekával bych od zeleného mozku názor,že je třeba surovou kulatinu nevyvážet,ale zpracovat v místě alespoň na polotovar.Vy chcete dál převážet nezhodnocenou hmotu.Co vás to proboha Bursík a biomasa učí !!
Pane,neblbněte,rožnovka rozhodně nebude lítat 300km/hod.Bude se prázdná plazit jako dosud do doby,než se najde politická síla,která řekne,dotacím,dost !!!
Vybudujme perspektivní,moderní silniční trasu,která může,budeme li chtít,být setsakra EKO.
abych Vás trochu pobavil,tak ve vlaku,který měl na přejezdu u Tesly nehodu s automobilem,jelo 9, slovy devět lidí.Nikdo nebyl zraněn.O problému zbytečných kolejí mezi Rožnovem a Valmezem už zde diskuze běžela.Militantní zelení a ti,co mají kolejovou obsesi,zuřivě rožnovku bránili.Pokud máme radnici,která za miliony slaví neexistující výročí založení Rožnova,pokud nám pan Kučera,co má techtle mechtle s paní Vašinovou sděluje,že oni na radnici chystají investiční plán na 10 let,kde jako č.1. kraluje nemožný Holišův barák na výrobu kultury. a nikoho na radnici nezajímá zavřený Spolák,neočekávejte,věcnou,netendenční debatu..
Spolák je skutečně jediným navýsost společenským objektem Rožnova.To proto,že léty,historií,architekturou a místem kde je, získal to,co Holišův pomník u fabriky nikdy mít nebude,totiž génia loci. Neočekávejte,že tito pánové,za kterými je už hromada ostudy,nejnovější Kučerova avantýra s paní Vašinovou, mají schopnost pochopit,o co Vám a nejen Vám,jde.Je mi líto.
Hážete perly sviním.
Pane Hradil, víte já tím vlakem jezdím každý den a z okna vidím každý den, jak jedete autem a minutu za vámi jede druhým autem vaše manželka do stené práce.Tak co tu tlacháte o elektrických autobusech. Některé vlakové spoje jsou plné pracujících obyčejných lidí s příjmem 10000,- a to nemluvím o turistech. A s tou čtyřproudou silnicí, budete se muset spojit s Babišem a Ťokem,oni ji s vámi za 258 let postaví. Nechte si ty báchorky pro svoji ženu jak pojedete tím elektrickým autobus po čtyřproudé silnici.
Vy jste nepochopil,pan Hradil bude jezdit čím chce a tak,jak bude potřebovat,i jeho žena.V ekoautobusech budete jezdit vy.Prostě proto,že budete zaměstnanec,jako mnoho jiných,co budete mít předepsanou pracovní dobu.Asi tak.
Prostě ty tomu fakt rozumíš. Prostě umíš.Prostě hlavička.:-))
když si ukrajinec vydělá 24 000 čistého,dnes v ČT,tak mi laskavě sdělte,co ti desetitisícoví proletáři dělají,nebo mám tomu rozumět tak,že to máte v USD?
Ve Valmezu se taky jen slibuje a kde nic tu nic! Neustále sem jezdí dementi na obědy, na pokec, Stržínek je neustále hostí a výsledek žádný!
Každý,kdo přemýšlí v horizontu alespoň padesáti let,tak ví,že ta situace na trase Valmez Rožnov je neudržitelná.Jako vždy,přizdisráčství,které se začne řešit,až doprava zkolabuje.Kdepak máme rožnovské radniční soudruhy,….mělo by se,….